Personalizovaný tisk je klíčem ke komunikaci se zákazníkem
Personalizace tiskovin ve vetšině případů zůstala na úrovni obálek a adres. Ale to v dnešní době nestačí.
S personalizovaným tiskem získáte:
- větší viditelnost
- větší zájem
- více odpovědí a reakcí
- více prodejů a tím i vyšší návratnost investic
Co (a jak) můžete například personalizovat?
- text (dnes samozřejmost)
- obrázky a fotky (např. foto klienta, logo)
- části případně i strukturu publikace nebo letáku (např. podle zájmů příjemce)
Síla ve spojení s dalšími možnostmi naší tiskárny
Společné části tiskoviny vytiskneme na ofsetovém stroji a personalizujeme (včetně obrázků) na našem novém digitálním stroji.
Personalizujte třeba i obal. Každý obal bude unikátní, každý ponese zprávu, jak Vám na Vašem zákazníkovi záleží. Od jednoho kusu po velké náklady.



XEROX Nuvera 144 EA a software FF VI Design Express
Naše nové zařízení dále zrychluje a zkvalitňuje to, co Vám můžeme nabídnout:
- personalizovaný tisk, včetně přizpůsobení struktury brožur, letáků a obalů
- bezpečností prvky zabraňující padělání tiskovin
- personalizace, která přináší podstatně vyšší a rychlejší návratnost Vašich nákladů
Další zajímavosti:
Sportovní klub New York Mets zvýšil díky personalizovanému oslovení přes direct mail prodeje lístků o více než 57%.
Personalizovaná brožura, kterou rozesílala firma Volkswagen ve spolupráci s prodejci dokázala zvýšit prodeje o 26%.
Díky personalizovaným voucherům dokázal zvýšit Business Depot zisk z každé transakce o 37%.